Park & Ride parkering
i København og centrum

Vi er mange der er trætte af den dyre og besværlige parkering i København. Vi har derfor arrangeret et nyt Park & Ride koncept der gør det let og billigt for dig at parkere og tage metroen ind til København, så du sparer penge og besværet med at køre bilen ind i centrum.

Finsensvej 15

Finsensvej 15 er centralt beliggende på Frederiksberg og rummer ca. 40 parkeringsbåse. Der er indkørsel til parkeringsområdet via Lindevangs Allé.

Læs mere

Åmarkvej 1-3

Vores parkeringsområde på Åmarkvej 1-3, 2650 Hvidovre rummer ca. 50 parkeringsbåse. Åmarken S-togsstation ligger 150 meter derfra, og fra stationen kører linje A mod Farum station.

Læs mere

Tuborg Havnevej 7

Parkeringskælderen på Tuborg Havnevej 7 er centralt placeret lige ved Experimentarium og Waterfront Shoppingcenter. Herfra kan man med bus 1a komme til Københavns Hovedbanegård på ca. 30 min.

Læs mere

Faq - Ofte stillede spørgsmål

Er jeg garanteret en ledig p-plads, når jeg ankommer?

Vi kan desværre ikke garantere, at der er en ledig plads, når man ankommer.

Det kan hænde, at parkanter vælger at parkere på vores parkeringsområder uden gyldig p-billet. Disse vil selvfølgelig modtage en kontrolafgift, men dette ændrer ikke på det faktum, at de samtidig optager pladsen for en anden med gyldig p-billet.

Skulle det forekomme, at der ikke er en ledig plads, skal man straks kontakte os. Vi vil herefter sende en vagt ud på parkeringsområdet for at tjekke, om der er en ledig plads. Der er mulighed for refundering, hvis en af vores vagter kan bekræfte, at parkeringsområdet var fuldt optaget. I mellemtiden må man dog finde en ny parkeringsplads og betale fuld pris på dette.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan finde parkeringsområdet?

Vi anbefaler, at man grundigt læser vores guides, inden man tager afsted, så man er sikker på, at man kan finde parkeringsområdet.

Man er også velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvis man er i tvivl. Vores kundeservice har dog kun åbent mellem 08:00 til 16:00 i hverdagene, og der kan forekomme ventetid. Vi står desværre ikke til rådighed om aftenen, natten eller i weekenderne. Vi anbefaler derfor, at man tager kontakt til os i god tid.

Hvor langt må jeg køre med offentlig transport?

Mobilbilletterne gælder indenfor zonerne 1-4. Alle metrostationerne er placeret indenfor zonerne 1-4.

S-togene og busserne kører dog også til zoner uden for zonerne 1-4. Vær derfor opmærksom på dette, inden du stiger på bussen eller toget.

Hvad gør jeg hvis, mit fly er forsinket og min p-billet udløber, inden jeg når tilbage?

Vi forlænger gerne din p-billet, hvis du har dokumentation fra dit flyselskab om, at dit fly er forsinket til det punkt, hvor du ikke kan nå tilbage til din bil, inden p-billetten udløber. Du skal dog sende os en e-mail eller lægge en besked på vores telefonsvarer hurtigst muligt, inden p-billetten udløber, så vi er opmærksomme på dette.

Hvor længe gælder min mobilbillet?

Mobilbilletten er gyldig i 24 timer, fra du modtager den. Der er derfor rig mulighed for at opleve en masse forskellige steder i København, efter du har parkeret bilen. Vær opmærksom på, at såfremt man har et udenlandsk mobilnummer, skal man indtaste landekoden først, for at kunne modtage mobilbilletterne.

Park & Ride
Valhøjs Allé 174-176
2610 Rødovre

CVR nr. 2739 6682

Tlf. +45 7025 2696
kontakt@parknride.dk

Mandag - Torsdag: 08.30 - 16.00
Fredag: 08.30 - 15.30
Lør-, søn- & helligdage: lukket

kontakt@parknride.dk   |   +45 7025 2696
Copyright © 2018 Park & Ride
I samarbejde med Hype Media